دسته: اپراتورها

0

مدیران اپراتور های پر مخاطب احراز صلاحیت می شوند !

الزامات احراز صلاحیت حرفه‌ای و تخصصی برای تصدی سمت‌های هیات مدیره، مدیران عامل و معاونین فنی دارندگان پروانه در حوزه ICT در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شد.به گزارش ایسنا، حسین فلاح جوشقانی با اشاره به تصویب الزامات احراز صلاحیت حرفه‌ای و تخصصی برای تصدی سمت‌های هیات مدیره، مدیران عامل...
0

سامانه فرادید چیست؟

سامانه فرادید قرار است در راستای شفافیت و انتخاب درست خدمات اپراتورها به کاربران نقش پررنگی را ایفا کند و دیدی فراتر از یک دید معمولی را در اختیار کاربران قرار دهد.طراحی «فرادید» _سامانه سنجش شاخص‌های کیفیت شبکه ملی اطلاعات_ از سال ۹۵ با بودجه ۶۱ میلیارد ریالی آغاز شد....
0

آخرین آمار رومینگ ملی

اجرای رومینگ ملی با این هدف که در صورت نبود آنتن یک اپراتور در منطقه‌ای، بتوان از آنتن اپراتور دیگر استفاده کرد، در سه ماهه‌ اول سال جاری بیش از ۹ میلیون مکالمه را ترتیب داده است.به گزاش ایسنا، رومینگ ملی نخستین بار در کشور در خردادماه ۹۳ بین اپراتور...
0

رفع مشکلات مخابراتی روستاها در دستور کار وزارت ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رفع مشکلات مخابراتی روستاهای کشور، در دستور و اولویت کار وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دارد.به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد آذری جهرمی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات زیرساختی ارتباطی و مخابراتی استان مرکزی در ساوه، اظهار داشت: در...
0

خطوط تلفن همراه کشور از ۱۱۵ میلیون عبور کردند سیم‌کارت

تعداد خطوط فعال تلفن همراه تا پایان سه ماهه‌ی اول سال جاری، بیش از ۱۱۵ میلیون است که ضریب نفوذ را به بیش از ۱۳۹ درصد می‌رساند.به گزارش ایسنا، ۱۹ مردادماه سال ۷۳ بود که عرضه سیم‌کارت تلفن همراه در ایران رسماً آغاز شد و امسال، ۲۵ سال از واگذاری...
0

حضورتلفن همراه در ایران به ربع قرن رسید

شرکت ارتباطات سیار ایران در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۳۷۳، با واگذاری ۴ سیم کارت به کارکنان نهاد ریاست جمهوری، عرضه سیم کارت تلفن همراه در ایران رسماً آغاز شد و از آن زمان تاکنون یک ربع قرن می گذرد.بهره برداری از اولین فاز شبکه تلفن همراه کشور، ابتدا در مرداد...
0

اپراتورهای مراکز پشتیبانی شغل سختی دارند

بیش از یک ماه از دستور وزیر ارتباطات در خصوص بالا بردن کیفیت پاسخگویی مراکز پشتیبانی می‌گذرد. رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور که مسئول رسیدگی به این مسئله است، اعلام کرد: بر حسب شرایط به تک تک اپراتورها نامه زدیم تا شرایط را اصلاح کنن،. مسئله مهم...
0

نهایی‌شدن پروانه اپراتورها در انتظار ورود به صحن کمیسیون تنظیم مقررات/ارائه ۴ درخواست بخش خصوصی

رییس سازمان فضایی ایران از رفع ابهامات پروانه فعالیت اپراتورهای ماهواره‌ای خبر داد و گفت: با نهایی شدن پروانه فعالیت اپراتورها، در فاز اول اپراتورها از ماهواره‌های سایر کشورها برای ارائه خدمات بهره‌مند می‌شوند و در گام بعدی بهره‌مندی اپراتورها از توان داخلی است. به گزارش فاوانیوز به نقل از ایسنا،...
0

سیم‌کارت‌های نجومی از کجا می‌آیند؟

مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات با اشاره به قیمت سیم‌کارت‌هایی که به مشترکان واگذار می‌شود، گفت: حدود اختیارات ما مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات است که یک طرفش اپراتور و طرف مقابل مشترک است؛ بنابراین اگر مشترکی بخواهد سیم‌کارتش را به دو یا سه برابر...
0

فارس من| توضیح وزیر ارتباطات درباره ارسال پیامک‌های تبلیغاتی/ بازی دزد و پلیس ادامه دارد

مخاطبان فارس نظرات متفاوتی درباره ارسال پیامک‌های تبلیغاتی داشتند که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره این روش تبلیغاتی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: تا مشکل تبلیغات وجود دارد، تخلف ارسال پیامک‌های مزاحم نیز ادامه دارد. به گزارش فاوانیوز به نقل از فارس، پیامک های تبلیغاتی یکی از موضوعاتی است که...
0

افزایش تعرفه خدمات شرکت‌های FCP ، معادله چند مجهولی است

رئیس سازمان تنظیم مقررات می‌گوید: با توجه به موضوع گرانی‌ها و اتفاقات اخیر درخواست شرکت‌های دارای پروانه ارتباطات ثابت (FCP)، برای افزایش تعرفه خدمات‌شان این را به ذهن متبادر می‌کند که این مسئله نیاز به بازنگری دارد. آن‌ها باید مستندات‎‌شان را به سازمان تنظیم مقررات ارائه بدهند تا مورد بررسی...
0

اطلاعیه همراه اول در مورد سرویس و کد افزایش مبلغ قطع میاندوره

کد ستاره ۱۰ ستاره ۱۱۷ مربع فقط سقف قطع میان دوره مشترکان دائمی را بالا می برد. به گزارش فاوانیوز به نقل از سیتنا، پیرو انتشار مطالب نادرستی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع بازپرداخت وجوه دریافتی از مشترکان خطوط دائمی همراه اول از طریق قبوض، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار...
0

اعتباری که مانع از قطع یک‌طرفه تلفن همراه می‌شود

همراه اول محکوم شد؛ این خلاصه پیامک جعلی است که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و کاربران را به دریافت بدهی از این اپراتور تشویق می‌کند. در حالی‌که ماجرا چیز دیگری است. وزیر ارتباطات این مسئله را پیگیری و اعلام کرد: مبلغ اعلام شده، میزان اعتبار مشترکان همراه اول است...
0

تعرفه های ارتباطی همراه اول برای حج تمتع ۹۸ اعلام شد

اپراتور اول تلفن همراه تعرفه‌های مکالمه، پیامک و اینترنت ایام حج تمتع را اعلام کرد و از ارائه سیم کارت رایگان ویژه حجاج خبر داد. به گزارش فاوانیوز به نقل از فارس، به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هم زمان با فرارسیدن ایام حج ابراهیمی، مشترکان همراه...
0

نقش همراه اول در آینده ایران دیجیتال تشریح شد

اپراتور اول تلفن همراه در جریان کارگاه بین‌المللی اتحادیه جهانی مخابرات، نقش خود را در توسعه اکوسیستم دیجیتال کشور بیان کرد. به گزارش فاوانیوز به نقل از ایرنا، به گزارش شرکت ارتباطات سیار ایران، مهدی غیناقی عضو هیئت مدیره و سید یاسر دیباجی مدیرکل مطالعات و توسعه راهبرد همراه اول در...
0

صدور بیانیه برای حل مشکلات اپراتورها

در حالی که سازمان تنظیم مقررات ارتباطات معتقد است شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت باید درخواست خود برای افزایش تعرفه خدمات را به‌صورت مستدل ارائه کنند تا مورد بررسی قرار گیرد، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای از ارائه‌ی بیانیه‌ای برای حل مشکلات اپراتورهای ثابت خبر داد. به گزارش فاوانیوز به نقل...
0

هوای پاک، آسمان فیروزه‌ای

حاصل حفظ درختان می‌شود آسمان فیروزه‌ای، هوای پاک، جنگل بیشتر و صرفه‌جویی مالی. به همین دلیل است وزیران نیرو و ارتباطات بارها بر حذف قبوض تلفن ثابت و برق تاکید کرده‌اند. اپراتور همراه اول، پنج سال قبل حذف قبوض را آغاز کرد و در آن موفق شد. به گزارش فاوانیوز به...
0

سود تولید محتوا در فضای مجازی به جیب اپراتورها می‌رود

دبیر مجمع ناشران دیجیتال اسلامی، با بیان اینکه سود تولید محتوا در فضای مجازی به جای تولید کننده به جیب اپراتورها می رود گفت: ایجاد سبد پلتفورمی میان شرکت های تولید کننده محتوا و اپراتورهای تلفن همراه می تواند موجب تحول در این زمینه شود. به گزارش فاوانیوز به نقل از...
0

حل نارسایی‌های سرویس‌دهی مخابرات وارد فاز اجرایی شد

حدود یک ماه قبل وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی تماسی با یکی از مراکز پاسخگویی مخابرات دقایق زیادی پشت خط ماند و اپراتور نیز نتوانست پاسخ مناسبی به سوال او دهد. همین ماجرا به ضرب‌الاجلی از سوی وزیر برای شرکت مخابرات منجر شد تا کیفیت پاسخگویی را بهبود ببخشند....
0

کسب رتبه نخست «خدمات تلفن همراه» توسط همراه اول

همراه اول در ارزیابی و رتبه بندی اپراتورهای ارتباطی توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رتبه نخست را در حوزه خدمات تلفن همراه کسب کرد. به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر، و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به...